برای تو


...چشم هایش

...بهانه ای برای نفس کشیدن

ریتم آهنگ نفس هام میگه تو

هرچی عشقه توی دنیام میگه تو

می دونم لایق نبودم, می دونم

اما این خواهش دستام میگه تو

می گه کاش تو بودی کنار من

کاش آغوشت می شد همیشه یار من

ولی رفتی غمناک و خسته از دیار من

اما باز سبزی چشمام می گه تو

چرا عشقمو گذاشتی رفتی بی وفا؟

چرا قلبمو شکستی بی وفا؟

چرا رنگ چشماتو ازم گرفتی بی وفا؟

عشق من پاک بود, به چشم تو...!!!

هیچی جز تو نمی خوام! به سبزی نگاه تو...!!!

اگه باشی باتو هستم تا تهش

دل به جون تو بستم تا تهش

ولی حیف دوسم نداری دیگه تو

تو دلت به من مهری نداری دیگه تو...



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت0:39---9 شهريور 1391


بـــاد آورده را بــــاد مــی بــــرد ، قــبـول !!!

اما تو که با پاهای خودت آمده بودی ، چرا ؟!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:,ساعت 2:23 PM توسط melOdy| |


Power By: LoxBlog.Com